tirsdag 24. august 2010

fine dager, jeg er glad

Image and video hosting by TinyPic
jeg har spist så mye godteri de siste dagene (salt lakris og skittles) som min snille mamma og min snille bror har kjøpt på tax free til meg at tungen min gjør vondt. au. verdt det da, hehe.

Image and video hosting by TinyPic
i går dro jeg med fine maren marie på kino og så dogtooth. den var den særeste filmen jeg har sett, eller som en kritiker så fint sa det: "genuint ubehagelig". elsket/hatet den. etterpå dro vi på pygmalion og drakk god te. hun drakk eple og kanel, jeg drakk sitron og ingefær. mm

Image and video hosting by TinyPic
pygmalion <3

Image and video hosting by TinyPic
hei meg selv!

Image and video hosting by TinyPic
i dag var jeg med beste-ørjan som jeg ikke har sett på kjempesuperlenge og vi dro visst på pygmalion i dag og. her er ørjan på bybanen (elsker bybanen!).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
litt vått ute, kanskje.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, koselig! godterivondt på tunga og bybanen og kafébesøk er fine ting. :D

tora sa...

wow - vi har en felles bekjent. Ørjan går i klassen min :)

Unknown sa...

Oi, så merkeleg! Neste gong må du seie hei eller komme på besøk eller noko. Du er ho med dobbelsøyfe! Fordi eg la merke til deg og sløyfene dine på bybaben. I det siste har eg lagt utruleg merke til sløyfer, korleis dei formar seg og kva dei brukast som, uvisst kvifor, men kanskje for å få inspirasjon til dei eg syr sjølve. Du er veldig vakker! (og den merkelege drikkeflaske-vasen min med blomar i, i håp om at ingen var allergisk på bybanen, var blomar eg fann på skulevegen som eg ikkje har i herbariumet eg har deadline på i biologien, så dei måtte berre bli med til øysamfunnet i håp om at dei overlevde til fotograferinga, sjølv om halvdaude blomar sjeldan smilar).