torsdag 15. juli 2010

the brothel

Image and video hosting by TinyPic

i dag, etter å ha lest i jess sin blogg at hun hadde hørt mye på susanne sundfør sitt nye album, måtte jeg og sjekke det ut. første sangen på albumet var tittelsporet, the brothel, og herregud. dette er den mest intense musikkopplevelsen jeg har hatt siden jeg oppdaget antony and the johnsons og the webb sisters. seriøst, jeg fikk tårer i øynene og ble helt målløs. anbefaler den sangen på det aller sterkeste, og å sjekke ut susanne sundfør generelt. du finner det her (spotify) og om du ikke har spotify fins det nok på youtube eller et annet sted.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ååååh! Sant det er helt fantastisk herlig? Jeg elsker det.

Bake en dag forresten?

Anonym sa...

Det beste som har skjedd norsk musikk på lenge. Lykkesukk.